loading...
بزرگ ترین مرجع دانلود,دانلود نرم افزاربازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
game_320 بازدید : 180 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Traffic Rush را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی می بایست ترافیک شهری و عبور و مرور خودروها را مدیریت کنید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Traffic Rush بازی زیبا و سرگرم کننده Traffic Rush 1.00   سیمبیان S60v5 , ^3

game_320 بازدید : 399 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons v2.4.1

game_320 بازدید : 227 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

 

The Dark Eye Chains of Satinav یکی دیگر از سری قسمت های بازی محبوب The Dark Eye می باشد که با داشتن سبک ماجراجویانه و جالب ، بسیار موفق بوده است . برای مدت های طولانی دو پادشاهی همسایه Andergast و Nostria با یکدیگر در حال جنگ بودند . در حالی که مقدمات صلح در حال آماده سازی بود ،‌ تمام پرندگان به خصوص کلاغ ها پرخاشگر شدند و به انسان ها نیز حمله می کردند . برای درست کردن اوضاع ، شاه به دنبال یافتن ساحر و در واقع کنترل کننده ی این پرندگان بود . این موقعیت فرصتی خوبی برای Geron جوان بود تا به همه ثابت کند بدشانسی برای او تنها یک شایعه است زیرا همه او را بدشانس می دانستند . با این حال او به دنبال ثابت کردن لیاقت خود در کارهای دشوار بود . از این رو به پا به یک ماجراجویی جدید گذاشت تا راز غیرعادی شدن پرندگان را دریابد و برای موفقیت در این کار دشوار ،‌ می بایست مرزهای سرزمین Aventuria و حتی فراتر از آن را بررسی می کرد . وظیفه ی شما کمک به این جوان می باشد تا به هدفش برسد .

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

 

The Dark Eye Chains of Satinav دانلود بازي The Dark Eye Chains of Satinav براي PC

game_320 بازدید : 194 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

– خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

game_320 بازدید : 241 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

ساعاتی پیش پچ فوق العاده جذاب و حرفه ای EURO 2012 برای بازی PES 2012 توسط گروه PESEdit عرضه شد. در این پچ تمامی ورزشگاه های یورو ۲۰۱۲ ، توپ ها ، سوت و سبک لباس پوشیدن داورها در این دوره مسابقات ، توپ های مسابقات ، کفش های بازیکنان ، رده بندی های مربوط به دوره مسابقات یورو ۲۰۱۲ ، تغییر منوهای کلی بازی به سبکی جدید با والپیپرها و آیکن های مربوط به این مسابقات وجود دارد. برای مشاهده توضیحات کامل این پچ و دانلود آن ، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این پچ فوق العاده جذاب را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

game_320 بازدید : 212 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دنیای دانلود  دریافت نمایید.

game_320 بازدید : 238 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

The Tiny Bang Story یک بازی فانتزی و ماجراجویانه می باشد که شاید بتوان آن را با بازی محبوب Machinarium مقایسه کرد . در اطراف این سیاره معروف که یک سیاره ی بسیار کوچک و اعجاب انگیز میباشد حادثه ای در سرتاسر سیاره رخ میدهد.این بازی ترکیبی از مکانیک کلاسیک و عناضر مکانیکی می باشد . برای احرای این بازی نیازمند سیستم عامل شرکت اپل یعنی MAC OSX هستید .

 

The Tiny Bang Story بازي سرگرم كننده The Tiny Bang Story v1.1   سيستم عامل Mac

 

game_320 بازدید : 343 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی SBK Generations را می توان بهترین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری در دنیا دانست که جدیدترین نسخه ی آن یعنی SBK Generations به تازگی برای PC ، ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 منتشر شده است . با این بازی می توانید ۴ فصل آخر سابقات جهانی SBK را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده اند . این بازی با بیش از ۲۲۰ راننده ، ۶۰ نوع موتور مختلف ، ۱۴۰ تیم و …. عرضه شده است تا یک بار دیگر ثابت کند که بهترین شبیه ساز موتور سواری است ! می توانید از رده های پایین تر از سال ۲۰۰۹ مسابقات خود را شروع کنید و با پیروزی در مسابقات ، در انتظار قهرمانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ باشید .

game_320 بازدید : 262 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

game_320 بازدید : 236 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی جذاب Confrontation در یک محیط فانتزی و عالمی مختص به همین بازی طراحی و ساخته شده است. عالمی که اسمش را Aarklash گذاشته اند. با رسیدن به دوران Rag'narok ، چهار گروه بر سر فرمانروایی سرزمین ها و تثبیت اقتدار خود به نبرد می پردازند. گروه کشندگان خونین Orcs که از روح درختان آمده اند ، دسته ی وحشی Wolfen که بدون هیچ رحمی هرکسی را سر راهشان باشند را می درند ، جنگجویان ترسناک Griffon و یا آخرین گروه که از موجودات ترسناکی به نام Scorpion تشکیل شده اند. بازی در سبک استراتژیک بوده و شما را به نبرد در سر سرزمین های بیگانه و سلطه بر آنان وا می دارد. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت کنید.
درباره ما
ثبت ما 1390/10/3 ______________________________________ از اینکه به سایت ما سرزدید متشکرم به سایت دیگر ما سری بزنید game320-.mihanblog.com- ______________________________________ مدیر سایت : game_320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 286
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1794
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 539
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 3,938
  • بازدید سال : 37,748
  • بازدید کلی : 373,312