loading...
بزرگ ترین مرجع دانلود,دانلود نرم افزاربازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
game_320 بازدید : 230 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

آموزش دانلود:
بر روی لینک مستقیم کلیک کرده سپس کلید Free Download در پایین صفحه را کلیک کنید.سپس بر روی کلید Create Download Link کلیک کرده سپس لینکی که برای شما نمایش می دهد را در نرم افزار مدیریت دانلود یا در مرورگر خود کپی کرده و با سرعت بالا دانلود نمائید. این لینک تا 36 ساعت برای شما مستقیم و پر سرعت خواهد بود.

game_320 بازدید : 268 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

مطمئنا بارها براي شما هم پيش آمده كه از خود پرسيده ايد بهترين راه براي در امان ماندن از دست هكرها در دنياي اينترنت چيست و مطمئنا به اين پاسخ رسيده ايد كه نصب يك نرم افزار امنيتي و آنتي ويروس مي تواند شما را از دست اين هكرها در امان نگه دارد اما بد نيست بدانيد كه اين آنتي ويروس ها به تنهايي قادر به حفاظت از شما و سيستمتان نمي باشند و يكي از مطمئن ترين راه هاي در امان ماندن از دست آن ها مخفيانه عمل كردن در دنياي اينترنت و هويت شما يعني آي پي شما مي باشد امروزه نرم افزارهاي فراواني براي اين كار روانه ي بازار شده اند كه اكثر آن ها داراي مشكلات فراواني بوده اند و نتوانسته اند نظر شما را جلب نمايند اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و كاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است كه با استفاده از آن مي توانيد به راحتي آي پي خود را مخفي كرده و از دست هكرها در امان بمانيد. Smart Hide IP نرم افزاري است كه شما را قادر مي سازد تا به راحتي و تنها با یک كليك آي پي خود را مخفي كرده و با آي پي هاي جعلي در اينترنت به گشت و گذار بپردازيد و حتي با عوض نمودن آي پي خود و قرار دادن آي پي كشورهاي ديگر به سايت هاي كه براي كشور ما تحريم مي باشد مراجعه كرده و نياز هاي خود را برطرف سازيد.

game_320 بازدید : 180 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Traffic Rush را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی می بایست ترافیک شهری و عبور و مرور خودروها را مدیریت کنید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Traffic Rush بازی زیبا و سرگرم کننده Traffic Rush 1.00   سیمبیان S60v5 , ^3

game_320 بازدید : 178 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

مجموعه تصویر زمینه دیدنی و با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

72 HD Wallpapers مجموعه 72 کاغذ دیواری دیدنی و بی نظیر از طبیعت با کیفیت HD

game_320 بازدید : 346 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون

game_320 بازدید : 229 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود UEFA Euro 2012 Spain vs Italy HD 720p مسابقه فوتبال اسپانیا و ایتالیا جام ملت های اروپا
|   مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا- فینال - اسپانیا و ایتالیا - 01.07.2012 با کیفیت HD 720p |

|  گل های بازی + مراسم اهدای جام + خلاصه بازی + بازی به صورت کامل با کیفیت HD 720p   |

| به همراه لینک های کمکی

game_320 بازدید : 187 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 2012 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

قسمت ۱۰ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت های ۸ و ۹ افزوده شده است


The Avengers Earths Mightiest Heroes 2 دانلود فصل دوم انیمیشن The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes

game_320 بازدید : 238 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

 

Active UNDELETE Enterprise 8.0.99 نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و … می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فرمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود. نرم افزار Active UNDELETE Enterprise  را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Active Undelete 7 Enterprise بازیابی حرفه ای اطلاعات توسط Active UNDELETE Enterprise 8.0.99

game_320 بازدید : 649 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

Mi File Explorer 3.0.3 از ساده ترین فایل منجرهای سیستم عامل اندروید می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران ارائه می کند. این نرم افزار کم حجم و رایگان دارای ویژگی هایی همچون کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلهای نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها، فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.

 

Mi File Explorer مدیریت آسان فایل ها توسط Mi File Explorer 3.0.3   اندروید

game_320 بازدید : 282 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست رئیس تان را با ابزارهایی که در دسترس دارید شکنجه دهید. شکنجه هایی بی رحمانه و دل خراش در انتظار رئیس تان است. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Beat Your Boss 1.1.0 بازی بسیار زیبا و جذاب Beat Your Boss 1.1.0   اندروید

game_320 بازدید : 251 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

– این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive: Ferrari Racing Legends براي XBOX360

game_320 بازدید : 793 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

 

 

 

 

فروش نرم افزار زدن لیست فارم

فیل یاب ,تمساح یاب

پیدا کردن 9 گندمی ,15 گندمی

پیدا کردن ابادی های خالی از حیوان

بالا بردن منابع زمانی که اغ هستین

و.............

برای خرید با ایدی زیر تماس بگیرید

shadow_saft@yahoo.com

 

game_320 بازدید : 306 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86-x64 ، آپدیت شده June 2012 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 Integrated June 2012

game_320 بازدید : 191 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 

حتما شما نیز با تبلیغات درون برخی از بازی یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید برخورد داشته اید. این تبلیغات علاوه بر مزاحمت ، از حجم مصرفی نیز می کاهند. نرم افزار AdAway یک ابزار بسیار مناسب و رایگان برای حذف انواع تبلیغات از درون بازی و نرم افزارهای سیستم عامل اندروید می باشد. کار با این برنامه ساده بوده و نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. برای اجرای AdAway نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ روت شده دارید. امیدواریم نرم افزار AdAway مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع گردد.

 

AdAway حذف تبلیغات نرم افزار و بازی ها توسط AdAway 1.36   اندروید

game_320 بازدید : 399 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

 

به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

angry نسخه جديد بازي پرندگان خشمگين Angry Birds Seasons v2.4.1

game_320 بازدید : 227 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا January 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده June 2012 |

Windows XP ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) June 2012

game_320 بازدید : 206 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

یک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

LEGO Batman 2 دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي XBOX360

game_320 بازدید : 227 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

 

The Dark Eye Chains of Satinav یکی دیگر از سری قسمت های بازی محبوب The Dark Eye می باشد که با داشتن سبک ماجراجویانه و جالب ، بسیار موفق بوده است . برای مدت های طولانی دو پادشاهی همسایه Andergast و Nostria با یکدیگر در حال جنگ بودند . در حالی که مقدمات صلح در حال آماده سازی بود ،‌ تمام پرندگان به خصوص کلاغ ها پرخاشگر شدند و به انسان ها نیز حمله می کردند . برای درست کردن اوضاع ، شاه به دنبال یافتن ساحر و در واقع کنترل کننده ی این پرندگان بود . این موقعیت فرصتی خوبی برای Geron جوان بود تا به همه ثابت کند بدشانسی برای او تنها یک شایعه است زیرا همه او را بدشانس می دانستند . با این حال او به دنبال ثابت کردن لیاقت خود در کارهای دشوار بود . از این رو به پا به یک ماجراجویی جدید گذاشت تا راز غیرعادی شدن پرندگان را دریابد و برای موفقیت در این کار دشوار ،‌ می بایست مرزهای سرزمین Aventuria و حتی فراتر از آن را بررسی می کرد . وظیفه ی شما کمک به این جوان می باشد تا به هدفش برسد .

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

 

The Dark Eye Chains of Satinav دانلود بازي The Dark Eye Chains of Satinav براي PC

game_320 بازدید : 291 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

این بار قصد داریم بازی Sudden Strike Iwo Jima را برای شما به دانلود قرار دهیم . با  شکست در تاریخ ۱۹ فوریه ۱۹۴۵، تفنگداران دریایی بزرگترین، مهم ترین فعالیت جزیره تئاتر اقیانوس آرام آغاز کرد. شما هم به مبارزان بپیوندید . برای دانلود بازی و مشاهده تصاویر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
ثبت ما 1390/10/3 ______________________________________ از اینکه به سایت ما سرزدید متشکرم به سایت دیگر ما سری بزنید game320-.mihanblog.com- ______________________________________ مدیر سایت : game_320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 286
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1794
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 4,226
  • بازدید سال : 38,036
  • بازدید کلی : 373,600