loading...
بزرگ ترین مرجع دانلود,دانلود نرم افزاربازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
game_320 بازدید : 272 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (3)

 

کتاب جاوا موبایل

دانلود کتاب ویژه فارسی دانشنامه مخصوص موبایل با فرمت جاوا

کتاب موبایل دانشنامه کتابی کامل و جالبی در زمینه های مختلف به فرمت جاوا می باشد که امروز جهت دانلود برای دوستان عزیز پی سی دی آماده کرده ایم.

موضوعات کتاب دانشنامه

تقويم اين ماه :
- ولادت حضرت فاطمه (ص)
- روز جهاني دخانيات
- ولادت حضرت امام محمد باقر (ع)
- رحلت امام خميني
- روز جهاني محيط زيست
- ولايت امام محمد تقي (ع)
- ولادت امام علي (ع)
- و...

اشعار:
(شعر روز مادر و ...)
بخش جالب ركوردهاي گينس:
(16 تا از ركوردهاي جديد گينس)
بخش جالبه اگه بخونيد!
- آخرين جملات افراد مختلف قبل از مرگ
- رتبه هاي اول ايران در دنيا
- كل كل شاعر زن و مرد و...

بخش پيامک :
- عربي كردي تركي انگليسي همراه با ترجمه
- دوري و جدايي و آشتي كردن
- سركاري و دوستي و رفاقتي
- فلسفي و عرفاني و عاشقانه
- و 20 موضوع ديگر

game_320 بازدید : 237 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود مرورگر Google Chrome 19.0.1084.46 Final

دانلود نسخه پایانی مرورگر اینترنتی Google Chrome 19.0.1084.46 Final

Google Chrome 19.0.1084.46 Final نسخه پایانی مرورگر اینترنتی گوگل کروم می باشد که سایت پی سی دی آن را برای دانلود قرار داده است ، بالاخره گوگل مرورگر اینترنتی خود را عرضه کرد ، به گفته سازندگان آن هدف اصلی طراحی این مرورگر سرعت بوده و در آن از لحاظ امنیت و حریم شخصی کاربران امکانات جدیدی وجود دارد ، یکی از امکانات دیگر این مرورگر این است که هیچ فعالیتی از کاربر ذخیره نمی‌شود ، وگل کروم یکی از سریعترین و استانداردترین مرورگرهای دنیا می باشد. گرچه برخی امکاناتی که دیگر مرورگرها برای شما فراهم می کنند در این نرم افزار وجود ندارد اما از رابط کاربری ساده تا پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف وب مانند Native Client و HTML5 این نرم افزار را به یکی از بهترین مرورگرهای دنیا تبدیل شده است ، نسخه 19 پایانی این مرورگر قدرتمند هم اکنون از سایت پی سی دی آماده دانلود می باشد

game_320 بازدید : 255 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)

Mozilla FireFox  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگر های مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

game_320 بازدید : 290 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)


ویدئو جدید و بسیار زيباي حسين تهي با نام منو اين (دیجی ممسی ریمیکس) ... با چهار کیفیت متفاوت

( بدون تـــــــــگ تبلیغاتی سایت  ،  با کیفیت بالا HD 1080p )

پخش اختصاصی از رسانه ایران پی ام سی دات کام

 

Hossein Tohi - Mano In - DJ Mamsi Remix HD Video

game_320 بازدید : 538 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)


شرکت کسپرسکی که نام آشنا در زمینه امنیت میباشد در همه زمینه های امنیتی بخصوص کامپیوتر و موبایل و … فعالیت میکند. محصول امنیتی جدید این شرکت به نامKaspersky Tablet Security  که برای تبلت های با سیستم عامل اندروید میباشد. این نرم افزار از اطلاعات شخصی و تبلت شما در مقابل سرقت محافظت میکند. به اینگونه که پس از دزدیده شدن تبلت و به محظ اتصال به اینترنت عکس دزد را برای شما ارسال میکند و همچنین از اطلاعات شما در مقابل ویروس محافظت میکند. پس باید همیشه برنامه را بروز نگه دارید.


game_320 بازدید : 229 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

در این پست وب سایت پارسی دانلود آپدیت آفلاین محصولات امنیتی کمپانی ESET را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. معمولآ حجم آپدیت های اولیه نرم افزارهای امنیتی شرکت ESET در حدود 30 تا 40 مگابایت است که با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران دریافت چنین حجمی برای افراد بسیار سخت و دشوار است زیرا ممکن است در حین دریافت آپدیت ها اتصال شما از اینترنت قطع شود و یا به دلیل تعویض ویندوز، آپدیت نرم افزار از بین رفته باشد. بنابراین اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید دیگر نگران از دست دادن آپدیت نرم افزار امنیتی خود نخواهید بود زیرا با جایگزین نمودن این آپدیت ها بدون مراجعه به اینترنت، در کمترین زمان ممکن آنتی ویروس ناد32 شما آپدیت خواهد شد و پس از آن به صورت روزانه می توانید با دریافت فایل های چند کیلوبایتی به آپدیت نرم افزار امنیتی خود ادامه دهید.

game_320 بازدید : 222 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

در این مطلب از سایت پارسی دانلود، برنامه جدید EximiousSoft Logo Designer را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. به کمک این نرم افزار می توانید انواع لوگوها را با موضوعات مختلف برای وب سایت ، شرکت یا کمپانی مورد نظر خود طراحی کنید. همچنین طرح های از پیش آماده در این نرم افزار ، به شما کمک شایانی را خواهند کرد.

game_320 بازدید : 196 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از نسخه رایگان آنتی ویروس PC Tools AntiVirus Free Edition می توانید کامپیوتر خود را در مقابل انواع تهدیدات و برنامه های مخرب ایمن کنید . این برنامه از انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم ها ، کرمهای MyDoom پشتیبانی می کند و در عرض چند دقیقه تمام آن ها را حذف و یا قرنطینه می کند . با به روز رسانی پایگاه داده های نرم افزار ، می توانید همواره آنتی ویروسی قدرتمند و بروز داشته باشید که از جدیدترین برنامه های مخرب پشتیبانی میکند . این آنتی ویروس دارای گاردهای محافظتی مختلفی برای فایل ها ، ایمیل ، اینترنت و … می باشد که در یک مجموعه گردآوری شده اند . محصولات PC Tools توسط میلیون ها نفر از مردم معمولی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.



game_320 بازدید : 228 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

game_320 بازدید : 222 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلودها بازی گرافیکی و بسیار زیبای Secret Agent Clank را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است به صورت مرحله ای بوده که شما باید در نقش یک روبات از پس مراحل دشوار بازی عبور نمایید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۰۳ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

game_320 بازدید : 236 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

امروز در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۳۷٫۱۱ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |

game_320 بازدید : 343 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

بازی SBK Generations را می توان بهترین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری در دنیا دانست که جدیدترین نسخه ی آن یعنی SBK Generations به تازگی برای PC ، ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 منتشر شده است . با این بازی می توانید ۴ فصل آخر سابقات جهانی SBK را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده اند . این بازی با بیش از ۲۲۰ راننده ، ۶۰ نوع موتور مختلف ، ۱۴۰ تیم و …. عرضه شده است تا یک بار دیگر ثابت کند که بهترین شبیه ساز موتور سواری است ! می توانید از رده های پایین تر از سال ۲۰۰۹ مسابقات خود را شروع کنید و با پیروزی در مسابقات ، در انتظار قهرمانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ باشید .

game_320 بازدید : 196 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاسر محمودی با نام وابستگی
ترانه : مریم اسدی - آهنگ  : یاسر محمودی - میکس و مستر : سروش کاظمی

یاسر محمودی وابستگی

game_320 بازدید : 262 پنجشنبه 11 خرداد 1391 نظرات (0)

Mad Riders عنوان یک بازی مسابقه ای و هیجان انگیز از شرکت یوبی سافت می باشد . می بایست با استفاده از موتورهای چهارچرخ به مسابقه بپردازید و در این مسیر می توانید در هنگام پرش از حرکات نمایش استفاده کنید تا هیجان بازی را دو چندان شود . این بازی توسط سازندگان بازی Call of Juarez: The Cartel ساخته شده است که از گیم پلی خوبی برخوردار است . شما می توانید در ۴۵ مسیر مختلف و در مکان های عجیب و غریب به مسابقه بپردازید و افزایش سرعت و مهارت ، کلید پیروزی در تمامی مسابقات است . این امکان را خواهید داشت تا وسیله نقلیه خود را شخصی سازی کنید تا از مسابقه با آن نهایت لذت را ببرید . بخش مالتی پلیر در سه حالت مختلف از ۱۲ بازیکن پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

game_320 بازدید : 247 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

 کاملترین آرشیو آهنگ های یاس تقدیم به همه طرفداران این رپ خون با استعداد و محبوب کشورمون

 خواننده های مهمان : هیچکس ، N.i.M.i ، مسیح ، آمین ، سامان ، ساسان ، سارا نایینی و ..

با کیفیت Mp3 128 و دانلود از ۲ سرور ، برید به ادامه متن....

Exclusived By Green-Stir


game_320 بازدید : 231 چهارشنبه 10 خرداد 1391 نظرات (0)

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط هیچکس (سروش لشکری) را می توانید از این قسمت دریافت کنید.


آرشیو کامل آهنگ های هیچکس با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

 

3 آلبوم + تک آهنگ ها , شامل 70 تراک

تعداد صفحات : 10

درباره ما
ثبت ما 1390/10/3 ______________________________________ از اینکه به سایت ما سرزدید متشکرم به سایت دیگر ما سری بزنید game320-.mihanblog.com- ______________________________________ مدیر سایت : game_320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 286
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1794
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 996
  • بازدید ماه : 4,242
  • بازدید سال : 38,052
  • بازدید کلی : 373,616