loading...
بزرگ ترین مرجع دانلود,دانلود نرم افزاربازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
game_320 بازدید : 171 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های ایرانی با زیر نویس فارسی اختصاصی تیم دانلودها

قسمت های ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت های ۲ , ۳ , ۴  قرار گرفت

 


game_320 بازدید : 194 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (0)

– خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

game_320 بازدید : 241 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

 

ساعاتی پیش پچ فوق العاده جذاب و حرفه ای EURO 2012 برای بازی PES 2012 توسط گروه PESEdit عرضه شد. در این پچ تمامی ورزشگاه های یورو ۲۰۱۲ ، توپ ها ، سوت و سبک لباس پوشیدن داورها در این دوره مسابقات ، توپ های مسابقات ، کفش های بازیکنان ، رده بندی های مربوط به دوره مسابقات یورو ۲۰۱۲ ، تغییر منوهای کلی بازی به سبکی جدید با والپیپرها و آیکن های مربوط به این مسابقات وجود دارد. برای مشاهده توضیحات کامل این پچ و دانلود آن ، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این پچ فوق العاده جذاب را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

game_320 بازدید : 257 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version

game_320 بازدید : 202 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

در بازی Rite of Passage: The Perfect Show شما در شهر کوچک Everlake به عنوان یک معلم در حال انجام وظیفه هستید که متاسفانه دانش آموزهای شما به طرز عجیبی ربوده می شوند . شما ماموریت دارید تا راز این حوادث را کشف کنید و شاگردان خود را نجات دهید . این نسخه فینال و همچنین Collector's Edition می باشد . سبک این بازی Hidden Object است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Rite of Passage دانلود بازي فكري Rite of Passage: The Perfect Show

game_320 بازدید : 172 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دنیای دانلود تم بسیار زیبا و گرافیکی را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری Symbian^3 برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. این تم در رزولوشن ۶۴۰*۳۶۰ بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی مانند N8 ، E7 ، C7 ، C6-01 و… می باشد.

 

Evo Blue تم جدید و بسیار زیبای Evo Blue – نوکیا Symbian^3 و S60v5

game_320 بازدید : 211 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

یک گدجت بسیار زیبا با موضوع ساعت دیجیتالی است که برای سایدبار ویندوز ۷ و ویستا طراحی و ساخته شده است. این گدجت را هم اکنون می توانید از وب سایت دنیای دانلود دریافت نمایید.

Digital Clock Gadget گدجت بسیار زیبای ساعت دیجیتالی Digital Clock Gadget

game_320 بازدید : 212 پنجشنبه 18 خرداد 1391 نظرات (0)

گدجت ها ابزارک های زیبا و کاربردی هستند که به صورت پیش فرض در ویندوز هفت وجود دارند و علاوه بر زیبایی ، می توانند بیانکر نکات مهمی نظیر زمان و تاریخ ، مقدار مصرفی رم و سی پی یو و … باشند . از این رو برای شما کاربران ویندزو ۷ ، مجموعه از ۲۵ ابزارک کاربردی را آماده دریافت نموده ایم که امیدواریم مورد بهره‌ی کافی را از آن ها ببرید .

 

Windows 7 Gadgets مجموعه 25 گدجت كاربردي ويندوز سون Windows 7 Gadgets

game_320 بازدید : 212 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (1)

این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دنیای دانلود  دریافت نمایید.

game_320 بازدید : 238 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

The Tiny Bang Story یک بازی فانتزی و ماجراجویانه می باشد که شاید بتوان آن را با بازی محبوب Machinarium مقایسه کرد . در اطراف این سیاره معروف که یک سیاره ی بسیار کوچک و اعجاب انگیز میباشد حادثه ای در سرتاسر سیاره رخ میدهد.این بازی ترکیبی از مکانیک کلاسیک و عناضر مکانیکی می باشد . برای احرای این بازی نیازمند سیستم عامل شرکت اپل یعنی MAC OSX هستید .

 

The Tiny Bang Story بازي سرگرم كننده The Tiny Bang Story v1.1   سيستم عامل Mac

 

game_320 بازدید : 220 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

مجموعه ای که برای دانلود قرار گرفته است شامل جدیدترین و بهترین نرم افزارهای منتشر شده برای ویندوز می باشد که با دانلود این پک دیگر نبازی به جستجو و دانلود نرم افزارهای کاربردی ندارید . یکی از بهترین نکات مثبت این پک داشتن Autorun می باشد که با استفاده از آن می توانید علاوه بر نصب و کرک کردن نرم افزار ، اطلاعات و ویژگی های آن را نیز مشاهده نمایید و تنها با یک کلیک آن را نصب و کرک کنید . در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

game_320 بازدید : 198 چهارشنبه 17 خرداد 1391 نظرات (0)

 

Arthur 3: The War of the Two Worlds BDRip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|

|برای اولین بار در ایران ، نسخه دوبله فارسی گلوری|


تعداد صفحات : 10

درباره ما
ثبت ما 1390/10/3 ______________________________________ از اینکه به سایت ما سرزدید متشکرم به سایت دیگر ما سری بزنید game320-.mihanblog.com- ______________________________________ مدیر سایت : game_320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 286
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1794
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 347
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 931
  • بازدید ماه : 4,177
  • بازدید سال : 37,987
  • بازدید کلی : 373,551