loading...
بزرگ ترین مرجع دانلود,دانلود نرم افزاربازی, کتاب, موبایل, عکس
آخرین ارسال های انجمن
game_320 بازدید : 230 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

شما آپشن های فراوانی برای دکور اتاق خواب خود در اختیار دارید.با استفاده از لوازمی چون چراغ خواب های مدرن و یا تغییر مکان جا رختی ,بکارگیری درهای کشویی و … می توانید یک دکوراسیون کاملا متفاوت داشته باشید

game_320 بازدید : 804 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود DriverPack Solution v12.3 Final نرم افزار شناسایی و نصب خود کار درایورها
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 4/مرداد/1391|

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،جدیدترین نسخه مجموعه درایور های Driverpack Solution برای هر دو نسخه 32 و64 بیتی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این نرم افزار با شناسایی و نصب خودکار درایور های سیستم عامل از بروز هرگونه مشکل در ناسازگاری درایور با سخت افزار مرتبط جلوگیری می کند.نرم افزار Driverpack Solution برای هر دو نسخه ی 32 و 64 بیتی ویندوز کاربرد دارد.این نرم افزار قابلیت شناسایی و نصب تمامی درایور های شرکت های Intel - AMD - ASUS - nVidia - GigaByte - HP- MSI - RealTek - Gigabyte - ATI - GeForce - Seagate را داراست.این مجموعه بهترین راه حل برای برطرف نمودن مشکلات درایوری اعم از قدیمی بودن،ناسازگاری،متناسب نبودن درایورها با ویندوزهای جدید و... است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با یک کلیک به صورت خودکار اقدام به شناسایی و بررسی سخت افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر کنید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

game_320 بازدید : 238 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود VLC Media Player v2.0.2 نرم افزار قدرتمند پخش فایل های ویدئویی
| نسخه جدید بر روی وبسایت قرار گرفت|
| آخرین تغییرات تا 4/مرداد/1391|
امروزه با پیشرفت فناوری، فایل های ویدئویی در فرمت ها و رزولیشن های مختلفی عرضه می شوند.لذا پیدا کردن نرم افزاری کم حجم وکاربردی که قابلیت پخش اکثر فرمت های فایل های ویدئویی را داشته باشد دشوار است.از همین رو در پست امروز وبسایت میهن دانلود،پلیری قدرتمند با حجم بسیار کم (در مقایسه با سایر نرم افزار مشابه) را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. VLC Media Player نرم افزاری است قدرتمند که بدون اغراق قابلیت پخش 99 درصد فیلم ها و ویدئوها را داراست.همانطور که می دانید برای پخش فیلم های دی وی دی و بلوری نیاز به نصب نرم افزار های مخصوص این گونه فیلم ها دارید.اما با نصب این نرم افزار می توانید پلیری جامع و قدرتمند را در سیستم خود داشته باشید که قادر است فیلم های دی وی دی،بلوری و ویدئو ها با فرمت های مختلف را با کیفیت بسیار بالا پخش کند.علاوه بر پخش قدرتمند،این نرم افزار قادر است تا ویدئو های شما را نیز به فرمت های مختلف تبدیل کند.این نرم افزار در زمان کم پخش خود شاهد دانلود های چند صد هزاری کاربران بوده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
game_320 بازدید : 194 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Tipard Blu-ray Converter برای تبدیل فرمت دی وی دی و فایل های ویدیویی بلو-ری به فرمت های معمول نظیر DivX, MP4, AVI, 3GP, MPEG, FLV می باشد. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از فیلم های HD و حفظ کیفیت آنها در هنگام تبدیل فرمت ، میتواند به عنوان یک نرم افزار تبدیل فرمت کامل نیز مورد استفاده قرار گیرد. Tipard Blu-ray Converter در واقع یک نرم افزار ریپ کننده ویدیوهای بلو-ری می باشد. همانطور که میدانید فیلم های بلو-ری با فرمت های مخصوص در دسترس هستند و برای اینکه بتوان آنها را به راحتی تماشا کرد و همچنین حجم آنها را بدون کاهش کیفیت کم نمود ، نیاز به تبدیل فرمت دارند.

Tipard Blu-ray Converter ویژه تبدیل فرمت دیسک های بلو-ری و فایل های ویدیویی اینچنینی می باشد. در هنگام تبدیل فرمت ، این نرم افزار میتواند ویرایش های مورد نیاز شما ، نظیر بریدن قسمتی از فیلم ، چسباندن چند تکه فیلم به یکدیگر ، بریدن صحنه ها Crop , قرار دادن واترمارک برروی فیلم و همچنین قرار دادن زیرنویس روی فیلم و تنظیم نور و رزولوشن تصویر ویدیو را انجام دهد.

 

 

blu ray converter تبدیل فرمت دی‎وی‌دی و فایل های بلو ری Tipard Blu ray Converter 6.3.26

game_320 بازدید : 176 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


سایت تفریحی البرز پاتوق WWW.ALBORZPATOGH.IR

غرور من که زسختی به کوه میمانست
کمر به کشتن خود بست و خاک پای تو شد
دلم که به همه بیگانه بود و یار نداشت
چه دید در تو که اینگونه آشنای تو شد ؟

::
::

آباد تو بودم و خرابم کردی ، یک زنده که تو مرده حسابم کردی
با شوق کبوترانه تا خانه تو ، هربار که آمدم جوابم کردی . . .

game_320 بازدید : 186 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 

برای مردهای مجرد باید مالیات سنگینی مقرر شود

چون این انصاف نیست که شادتر از بقیه زندگی کنند!

.

.

.

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد آوری کرد

من فقط برق رو اختراع کردم

جان مادرتون واسه قبضش به من فحش ندین !

.

game_320 بازدید : 209 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


WWW.ALBORZPATOGH.IR

عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟
در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت…
زندگی راحت…
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت !
.
.

game_320 بازدید : 195 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)


WWW.ALBORZPATOGH.IR

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

::
::

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود
جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد
هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود …

game_320 بازدید : 271 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا July 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده July 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 (x86) July 2012

game_320 بازدید : 155 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

شماره ی بیستم یکی از پرمخاطب ترین مجله ی الکترونیکی ایران، گیم لند با نام جدید “هنر بازی” به سخت ترین حالت ممکن منتشر شد. تغییر نام مجله به “هنر بازی” در راستای مطرح شدن مجله با یک نام کاملا ایرانی است و اهداف بلند مدتی نیز در پس این تغییر نام قرار دارد. در این شماره با مطالب متنوعی که مهم ترین آنها پرونده ی اختصاصی از عنوان Black Ops 2 است به چشم می خورد. در ادامه می توانید لیست مطالب مجله را مشاهده و این شماره را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

gameland دانلود مجله بازی های رايانه اي به نام هنربازي نسخه 20

game_320 بازدید : 276 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۸ ، ویندوزی که مایکروسافت به آن امیدوار است تا پس از شکست در ویندوز ویستا و پیروزی در ویندوز ۷ ، مجددا مسیر پیروزی را بپیماید. این ویندوز ۸ جدید که هنوز نسخه کامل آن منتشر نشده است ، مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های نرم افزاری نیز برای اینکه از قافله عقب نمانند ، دست به کار شده اند و از همان نسخه نمایشی ویندوز ۸ استفاده کرده اند و شروع به تولید نرم افزارهای ویژه آن نموده اند. دانلودها نیز در این مطلب نرم افزاری ویژه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز ۸ را از شرکت CWTuning Software آماده کرده است.

WinTuning 8 Professional نرم افزار ویژه ای است که برای تنظیم و بهینه سازی ویندوز ۸ طراحی شده است. این نرم افزار دارای امکانات زیادی است که به طور مختصر ، بررسی به روز بودن نرم افزارهای نصب شده ، دسترسی به بیش از ۸۰ ابزار پنهان ویندوز ۸ ، بررسی و رفع مشکلات ویندوز ، حذف فایل های زائد و هرزه و افزایش سرعت کارایی ویندوز را میتوان از امکانات آن دانست. ابزارهای دیگری نیز مخصوص افزایش سرعت سخت افزار و سرعت اینترنت و همچنین شخصی سازی های ویندوز ۸ در این نرم افزار گنجانده شده است. 

از دیگر امکانات این نرم افزار تخصصی ویندوز ۸ ، میتواند به نمایش جزئیات سیستم و سخت افزارها و بررسی هارد دیسک برای یافتن فایل های مشکل زا ، اشاره کرد. به طور کل این نرم افزار برای بهینه سازی به معنای واقعی کلمه برای ویندوز ۸ می باشد. با امکانات ریز تر این نرم افزار در قسمت قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب آشنا شوید.

 

 

WinTuning 8 بهینه سازی مخصوص ویندوز 8 با نرم افزار  WinTuning 8 Pro v1.01

game_320 بازدید : 203 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p 
قسمت های ۱۱ تا ۲۰ با زیرنویس فارسی قرار گرفت
 | فصل دوم به طور کامل با زیرنویس فارسی قرار گرفت |
لینک قسمت ۱۸ اصلاح شد 

Avatar Book Two دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar : The Last Airbender
game_320 بازدید : 202 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

در E3 امسال شاهد معرفی بازی های متعددی از سوی شرکت های بازی سازی بودیم که اکثر منتقدان بهترین بازی را Watch Dogs می دانند ، بازی جدید شرکت یوبیسافت که پتانسیل رقابت با بازی بزرگ GTA را دارد . مجله بازی های رایانه ای Game Planet به صورت دقیق تمام کنفرانس ها و بازی های معرفی شده در E3 را مورد نقد و بررسی قرار داده است که به زبان فارسی می باشد و در قالب یک فایل PDF آماده شده است . در ادامه می توانید لیست مطالب موجود در آن را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Game Planet دانلود مجله بازي هاي رايانه اي به نام Game Planet   ويژه نامه E3 2012

game_320 بازدید : 729 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

game_320 بازدید : 213 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker ابزاری کامل برای کمک به کاربر در زمینه ساخت متون سه بعدی ، لوگو و دکمه ها (button) می باشد. قابلیت این نرم افزار در دارا بودن اشکال و افکت ها و نمونه های آماده بسیار زیاد می باشد. ابزارهای زیادی برای زیباسازی متن و لوگو وجود دارد و تمام ابزار در دسترسی سریع قرار دارند و همچنین کاربرد این نرم افزار بسیار ساده می باشد. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است ، میتوانید نوع اشکال را انتخاب کنید ، دور گرد بودن ، تنظیم نور و افکت ها تماما در اختیار شما خواهد بود. میتوانید از وکتورهای svg استفاده کنید ، از انواع فونت ها و… . با این نرم افزار دیگر نیاز نیست وقت بسیاری را در طراحی لوگوها و متن های سه بعدی صرف کنید و نیازی به دانش فنی بالا در زمینه طراحی ندارید. طرح های سه بعدی آماده و افکت های بسیار زیبا شما را در این راه یاری میکنند.  بعد از ساخت لوگو یا متن سه بعدی خودتان میتوانید آن را با فرمت های  PNG, TIFF, JPG و  BMP ذخیره سازی کنید. 

 

 

aura 3D Text Logo Maker طراحی لوگو و متون سه بعدی با Aurora 3D Text & Logo Maker 12.07.19

game_320 بازدید : 258 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Aurora 3D Animation Maker نرم افزاری برای طراحی انیمیشن های سه بعدی با استفاده از نمونه ها و ابزارهای آماده می باشد. این نرم افزار به دلیل دارا بودن استایل ها و نمونه های آماده و ابزارهایی نظیر کنترل رنگ و سه بعدی ساز ، به کاربر کمک میکند ضمن ایجاد انیمیشنی دلخواه به راحتی به خواسته خود برسد. اگر خودتان توانایی ساخت انیمیشن ها را ندارید ، نمونه های آماده که بیش از ۶۰ عدد می باشند این امکان را برایتان فراهم آورده اند. این نرم افزار ضمن در اختیار داشتن ابزارهای لازم برای ساخت انیمیشن های سه بعدی ، دارای امکاناتی برای اضافه کردن و ساختن متن و لوگوهای سه بعدی می باشد تا در صورت لزوم در هنگام ساخت یک انیمیشن سه بعدی بتوانید از آنها نیز استفاده نمایید.

تنظیم زمان بندی فریم های انیمیشن و همچنین ابزارهای طراحی مانند اضافه کردن افکت ، نور ، صدا ، اشیاء و اشکال سه بعدی و… یک نرم افزار ساده و کامل را برای افرادی که میخواهند بدون دانش فنی انیمیشنی زیبا بسازند را فراهم می آورد. انیمیشن های ساخته شده امکان تبدیل شدن به فایل های فلش ، فایل gif  یا ویدیو را دارند تا بتوان آنها را وبسایت های اینترنتی نیز به نمایش گذاشت. 

 

 

aura ساخت انیمیشن های سه بعدی Aurora 3D Animation Maker 12.07.23

game_320 بازدید : 195 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند.

این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. 

همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

 

McAfee AVERT Stinger شناسایی ویروس های ویژه با McAfee AVERT Stinger 10.2.0.714

تعداد صفحات : 10

درباره ما
ثبت ما 1390/10/3 ______________________________________ از اینکه به سایت ما سرزدید متشکرم به سایت دیگر ما سری بزنید game320-.mihanblog.com- ______________________________________ مدیر سایت : game_320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 286
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1794
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 81
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 539
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 671
  • بازدید ماه : 3,917
  • بازدید سال : 37,727
  • بازدید کلی : 373,291